Dyskusja na temat

Zmiana zasad naliczania zarobków Autorów Zaradni.pl

Hmm... Czyli teraz nie ważne czy ktoś ma 1 czy 100 porad i tak dostaną tyle samo pieniędzy przy wypłacie? Nie rozumie do końca....

Tak to jest jak da się komuś za dużo, a potem zabiera. Myślę, że ciężko mieć żal do Administracji za to, bo nikt nie zatajał przed nami tego faktu, że tak się stanie jak się stało. Tylko obawiam się, że zniknie motywacja do porad i portal się nie będzie zbytnio rozrastał, a przynajmniej nie tak szybko jak dotychczas. Nie znam się dokładnie na tym, ale może jakby zadbać bardziej o pozycjonowanie zaradnych, może to by coś poprawiło. Nie wiem już sama...

Ostatnio zmieniony: 2011-03-25 20:59:21

Skoro portal zarabiał 4 złote na 1000 odsłonach, to czemu przez tak długi czas stawka wynosiła 10 złotych? Nie sugeruję, że kłamiesz odnośnie zarobków bo nie mam ku temu najmniejszych podstaw, ale chodzi mi o to, że może wcześniej należało zmniejszyć zarobki w mniej drastyczny sposób. W ten sposób autorzy nie byliby tak rozczarowani, a portal miałby pieniądze na inwestycje, które mógłby wcześniej wykonać.

Sytuacja przypomina trochę firmę, w której pracodawca płaci wszystkim 3 tysiące miesięcznie, a potem obcina wypłaty do 1000 i mówi "Powinniście się cieszyć. To i tak dużo na tle innych firm".

Moim zdaniem strzał w kolano. Zaoszczędzonych pieniędzy nie będzie po co inwestować, jeżeli odejdą autorzy.

Ostatnio zmieniony: 2011-03-25 20:59:57

> @Pattylein:
> No to można by zrobić tak, żeby nie akceptować wszystkich porad jak leci tylko te najbardziej wartościowe. No przecież każda porada i tak musi być zaakceptowana, więc skąd niby się biorą te średniej jakości.
>
> P.S. Czy mogę uzyskać odpowiedź na zadane wcześniej pytanie?
>

Pattylain, Color,

Wy o tym nie wiecie, bo wasze porady są akceptowane, ale codziennie odrzucamy lub kierujemy do edycji ponad około 30% porad.