Jak wypolerować przekładnie?

Polerowanie przekładni na lustro - zrób to sam! Niech inni zazdroszczą Ci wyglądu przekładni w Twoim skuterze!

  • Papiery wodne 320, 400, 600, 800, 1000, 1200, 1400, 2000 2500
  • filc do polerowania lub miękka szmatka (ja z braku filcu wybrałem właśnie takie rozwiązanie)
  • Scansol (lub inny środek do usuwania starych powłok lakierniczych, ja do ścierania lakieru użyłem staliwa; papieru nie polecam - za dużo roboty)
  • pasta do polerowania, polecam: autosol, auto-max do aluminium, G3
1

Zdejmujemy kopułę i dokładnie czyścimy ze smarów itp. Można to zrobić benzyną, zmywaczem czy też płynem do mycia naczyń - ważne, żeby była czysta. Demontujemy też kopniaka.


2

Gdy już mamy zdarty lakier, zaczynamy od papieru 320, którym musimy usunąć wszystkie wżery (czarne kropeczki), następnie usuwamy rysy papierem 400 - niestety te papiery zabierają najwięcej czasu z całej polerki. Następnie szlifujemy kolejno papierami 600, 800, 1000.
Po papierze 1000 powinniśmy uzyskać takie coś:


3

To jeszcze nie lustro, ale to już coś. Teraz szlifujemy kolejno papierami: 1200, 1400, 2000, 2500.
Po tych papierach powinniśmy uzyskać takie coś, jeszcze trochę za mgiełką, ale nie przejmujemy się tym.


4

Teraz wcieramy pastę, aż do uzyskania lustra - powinniśmy uzyskać takie coś:


5

Uwagi i spostrzeżenia

  • Pasta, która się nie nadaje do polerowania, to pasta TEMPO.


Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 21.11.2010

Komentarze

Bardzo fajnie i krótko przedstawione :) Przydatna jest kątówka z założonym filcem polerskim. Ułatwia robotę, że aż strach :)

Ostatnio zmieniony: 2012-10-03 15:48:56

Wygląda super. Prawie jak z Harleya:)

Ostatnio zmieniony: 2011-02-22 08:33:39

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatnościRozumiem i akceptuję
Dodaj opinię o stronie
Dodaj opinię o stronie
  1. anuluj