Jak wypolerować przekładnie?
Polerowanie przekładni na lustro - zrób to sam! Niech inni zazdroszczą Ci wyglądu przekładni w Twoim skuterze!
- • Papiery wodne 320, 400, 600, 800, 1000, 1200, 1400, 2000 2500
- • filc do polerowania lub miękka szmatka (ja z braku filcu wybrałem właśnie takie rozwiązanie)
- • Scansol (lub inny środek do usuwania starych powłok lakierniczych, ja do ścierania lakieru użyłem staliwa; papieru nie polecam - za dużo roboty)
- • pasta do polerowania, polecam: autosol, auto-max do aluminium, G3
Zdejmujemy kopułę i dokładnie czyścimy ze smarów itp. Można to zrobić benzyną, zmywaczem czy też płynem do mycia naczyń - ważne, żeby była czysta. Demontujemy też kopniaka.

Gdy już mamy zdarty lakier, zaczynamy od papieru 320, którym musimy usunąć wszystkie wżery (czarne kropeczki), następnie usuwamy rysy papierem 400 - niestety te papiery zabierają najwięcej czasu z całej polerki. Następnie szlifujemy kolejno papierami 600, 800, 1000.
Po papierze 1000 powinniśmy uzyskać takie coś:

To jeszcze nie lustro, ale to już coś. Teraz szlifujemy kolejno papierami: 1200, 1400, 2000, 2500.
Po tych papierach powinniśmy uzyskać takie coś, jeszcze trochę za mgiełką, ale nie przejmujemy się tym.

Teraz wcieramy pastę, aż do uzyskania lustra - powinniśmy uzyskać takie coś:
Uwagi i spostrzeżenia
- •Pasta, która się nie nadaje do polerowania, to pasta TEMPO.
• Przeczytaj teraz:
Komentarze
Ostatnio zmieniony: 2012-10-03 15:48:56
Ostatnio zmieniony: 2011-02-22 08:33:39
Dodaj komentarz